2011. május 29., vasárnap

Modena Prestige Díjlovagló nyereg

Modena Prestige Díjlovagló nyereg:
Alkalmas az amatőr versenyzők és a szakemberek

Méret:
Seat: 18 cm
Tanács 32 (lásd a képen a bélyegző felirata: 1832 8800507 M1)

Én értékesítési nehéz szívvel, én 2 éves Modena Prestige díjlovagló nyereg.
A nyereg szuper kényelmes és mindig támogatott engem az én legjobb üléshelyzet.
Ez a díjlovagló nyereg felszerelve mély, kényelmes ülés és nagy puha blokkok elején a fedelet. Láb és a test, amelynek eredményeként a tökéletes testtartást. A nyereg felszerelve párnák és különleges wollgefülltem csíkot útmutatót, amely a nyereg fedelet közvetlenül részt vesz a lovat. Épületek / Nézd meg a kinevezést.

nagy első blokk
Seat: mély üléssel
bélelt erősíti;
Növényi cserzett bőr.

Nagyon jó állapotban van, a normál kopás, lásd a képeket: nem sérült meg, és alig látható.
Ár: 1350 Ft VB