2011. november 26., szombat

9800 GTX ASUS Csúcs kari PCI-EXPRESS - Jelenlegi ára: 7 000 Ft

  ASUS 9800 GTX  Csúcs  teljesítményű  videókártya  lenne  ha  működne,   mert  sajnos  ebben  az  állapőotában  hibás  ,   de  semmilyen  hiba  kűlsérelmi  nyom  nem  látszik  rajta.
A  hibája  én  hazahoztam  s  gépbe  téve   2  db  tápcsati  kell  neki  nem  indúl  tőle  a  gép.
A  hűtőjét  szépen  levettem  hogy  megnézzem  nem -e  látok  rajta  valamit  de  minden  gyönyörű  hibamentes  még  a  finom  port  is  rajtahagytam   amit  a  venti  hordott  rá.
Szépen visszatettem  a  hűtőt  paszta  volt  szépen  alatta.
Ha  csak  az  1  tápcsati  van  bedogva  akkor  a  gép  elindúl  igaz  kép  így  sincs.
Ha  rádugom  mindkettőt  akkor  a  gép  nem  indúl  s  a venti  eggyik  alkalommal  sem  forgott,   bár  gyönyörű  szépen  könnyen  forog,   s  a  hűtője  sem  egy  ztólsó  darab.
Igaz  még  annyit  megjegyeznék  hogy  én  1  420 W. -os  táppal  próbálltam  ami  csak  20  pin. es. (  tehát  4   pin  üres volt)
De  nagy tápot  nem  akarok  venni  mert  nincs  rá pénzem  .
Inkább  eladom  biztosan  lessz  olyan  vaterás  aki  lát  benne  fantáziát.
Csere  érdekellhet  számtech   cuccokra  ,   nagyobb  vinyó  esetleg  kisebb  jól  működő  videókari  stb.
Kellemes  vaterázást.



Jelenlegi ára: 7 000 Ft

Az aukció vége: 2011-12-03 11:42
. 9800 GTX ASUS Csúcs kari PCI-EXPRESS - Jelenlegi ára: 7 000 Ft